ثبت نام غیر حضوری مدارس
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام غیر حضوری مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از طریق سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir انجام میشه و دانش آموزهای پایه های تحصیلی مختلف می تونن با ورود به این سایت، از تاریخ 1 خرداد ماه فرایند ثبت نام خودشون رو برای سال تحصیلی جدید انجام بدن.

 



با توجه به وضعیت پیش اومده در جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، آموزش و پرورش برای جلوگیری از رفت و آمد غیر حضوری والدین و دانش آموزا جهت ثبت نام برای سال تحصیلی جدید ، امکان ثبت نام غیر حضوری مدارس رو برای همه پایه های تحصیلی فراهم کرده.

این ثبت نام غیر حضوری مدارس از طریق سایت پادا انجام میشه و دانش آموزا و اولیا اونها باید با ورود به این سامانه در زمان مقرر ثبت نام الکترونیکی خودشون رو برای سال تحصیلی جدید انجام بدن . حالا برای آشنایی بیشتر شما داوطلبا با این فرایند، در ادامه در خصوص جزئیات ثبت نام غیر حضوری دانش آموزان در سایت پادا توضیح داده شده.

 

زمان ثبت نام غیر حضوری مدارس ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که گفته شد ثبت نام دانش آموزان همه پایه ها ( به غیر از پایه اول ابتدایی ) به صورت اینترنتی و الکترونیکی از طریق سایت pada انجام میشه و طبق آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش ، این فرانید ثبت نام غیر حضوری مدارس از تاریخ 1 خرداد ماه آغاز شده و اولیا فرصت دارند فرایند ثبت نام دانش آموز خودشون رو تا پایان مرداد ماه از طریق ورود به سایت پادا مدارس انجام بدن .

 

 

زمان ثبت نام غیر حضوری مدارس در سامانه پادا از تاریخ 1 خرداد شروع شده و تا پایان مرداد ماه ادامه داره.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه پادا دانش آموزی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه پادا

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام غیر حضوری مدارس ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به غیر حضوری شدن فرایند ثبت نام مدارس، آموزش و پرورش ، در دستورالعمل اجرایی مدارس، علاوه بر زمان و نحوه ثبت نام یک سری شرایط و مقررات اجرایی رو هم برای دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی اعلام کرده که در ادامه اینشرایط لازم برای ثبت نام غیر حضوری مدارس در سامانه پادا گفته شده.

 

مسئولیت ثبت نام همه نو آموزان دوره پیش دبستانی در سامانه « سیدا » به عهده مدیر مدرسه می باشد.

سن ورود به پیش دبستانی یک، چهار تا پنج سال یعنی متولدین ۲ مهر ۹۵ تا متولدین یک مهر ۹۶ و سن ثبت نام پیش دبستانی دو، پنج تا شش سال تمام یعنی متولدین ۲مهر ۹۴ تا متولیدن یک مهر ۹۵ می باشد.

ثبت نام دانش آموزای متقاضی در پایه دهم با توجه اولویت های تعیین شده در نمون برگ هدایت تحصیلی انجام میشه.

پذیرش دانش آموزان عشایری به صورت مهمان در نزدیک ترین مدارس مبدا یا مقصد به منظور جلوگیری از افت یا عقب ماندگی تحصیلی امکان پذیره.

موقع ثبت نام دانش آموزان در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش باید شرایط جسمی دانش آموزان متناسب با رشته مورد نظر، به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیره.

دادن هرگونه هزینه به مدارس در خصوص برگزاری آزمون و کتاب های کمک درسی به جز هزینه مربوط به بیمه حوادث و کتاب های درسی ممنوعه.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام دوره پیش دبستانی می تونین مقاله زیر رو بخونین

بیشتر بخوانید: ثبت نام پیش دبستانی

 

نحوه ثبت نام غیر حضوری مدارس ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که گفته شد آموزش پرورش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، امکان ثبت نام غیر حضوری دانش آموزان رو از طریق سامانه pada.medu.ir ایجاد کرده، پس نحوه ثبت نام همه دانش آموزا به صورت اینترنتی از طریق سامانه پادا دانش آموزی انجام میشه . دانش آموزا برای تکمیل فرآیند ثبت نام خودشون باید در زمان مقرر وارد pada شده و با وارد کردن اطلاعات لازم فرایند ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن .

 

نحوه ثبت نام غیر حضوری مدارس در سامانه پادا

 

  1. ورود به سایت pada.medu..ir

  2. انتخاب گزینه ثبت نام غیر حضوری مدارس

  3. وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور

  4. وارد کردن اطلاعات خواسته شده .

 

 

به محض آغاز ثبت نام غیرحضوری مدارس در سامانه پادا لینک ورود به سایت و راهنمای تصویری ثبت نام در این مقاله قرار داده میشه.

 

البته دانش آموزای میان پایه که نمی خوان مدرسه خودشون رو تغییر بدن، نیازی به مراجعه و ثبت نام غیر حضوری در سایت پادا رو ندارن و ثبت نام اون ها به صورت خودکار برای سال تحصیلی بعد هم انجام میشه.

دانش آموزان عشایر و مناطق محروم که امکان ثبت نام اینترنتی برای اون ها وجود نداره باید طبق گروه بندی اعلام شده توسط مدرسه برای ثبت نام حضوری اقدام کنن.

لازم به ذکره که برای ثبت نام از طریق سامانه پادا، باید تمام اطلاعات دانش آموزا توط مدیر مدرسه در سایت سیدا آموزش و پرورش ثبت شده باشه.

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص جزئیات نحوه ثبت نام غیر حضوری مدارس در سایت پادا داشتین می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: سایت سیدا دانش آموزی

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام غیر حضوری مدارس در سایت پادا چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام از اول خرداد ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله هم گفته شده.

2- ✔️ ثبت نام غیر حضوری مدارس در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام از طریق سایت پادا دانش آموزی انجام میشه که آدرس سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی هم به صورت غیر حضوری انجام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده، ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی به صورت حضوری انجام میشه.

منبع : ثبت نام غیر حضوری مدارس





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: